Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080031308   Avaluació competencial a secundària
2017-2018   Curs. Secundària en general
  
   18/10/2017 - 13/12/2017 (20 hores) de 16:00h a 19:00h
   CRP del Baix Llobregat VII
   Josep Tarradellas, 11 (Martorell) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
  
  
Accessos   Veure plànol
Inscripció   12/09/2017 - 26/09/2017
  
Descripció i   Metodologia:   Els canvis curriculars importants es concreten en canvis en l'avaluació. Si no canvia l'avaluació, difícilment canviarà res. Per tant, una visió competencial de l'aprenentatge comporta canviar què, com, quan i per què s'avalua.
En un currículum centrat en l'aprenentatge de l'alumnat, com és el currículum plantejat per competències, l'avaluació ha de ser formativa també -i sobretot- per a l'aprenent, que ha de ser capaç d'autoregular-se per ser conscient del que ha après, del que li queda per aprendre i del que pot usar per seguir aprenent.
  
Objectius   Conèixer les principals novetats de la nova Ordre d'avaluació.
Compartir el significat de l'avaluació per a l'aprenentatge.
Identificar les característiques de les activitats d'avaluació que serveixen per valorar l'assoliment de les competències.
  
Continguts   - Avaluació formativa. Avaluar per aprendre
- Les rúbriques
- Exemples d'activitats d'avaluació competencial.
......
  
Formador/a   Rosa Vilalta
  
Avaluació   - Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-martorell@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   18/10/2017   -   - 
 Sessió 2   -   -   -   - 
 Sessió 3   -   -   -   - 
 Sessió 4   -   -   -   - 
 Sessió 5   dimecres   13/12/2017   -   - 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent